سرهنگ نصرالله بیگلری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح این حادثه افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در جاده بویین زهرا - دانسفهان بلافاصه عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: علت این تصادف واژگونی یک دستگاه تریلی و عدم توانایی در کنترل 2 دستگاه تریلی دیگر توسط رانندگان اعلام شده است.
سرهنگ بیگلری اضافه کرد: رانندگان هنگام رانندگی باید با سرعت مطمئن حرکت کنند و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، انحراف های ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کرده تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.
این مسئول در ادامه از رانندگان خواست تا در مسیر بازگشت ضمن توجه به جلو و پرهیز از سبقت های غیرمجاز و رعایت سرعت مناسب، در صورت خستگی و خواب آلودگی در نخستین توقفگاه کنار جاده ای ایستاده و استراحت لازم را داشته باشند و سپس به ادامه مسیر بپردازند.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه،270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.