به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسول فراهانی اضافه کرد: ماموران کلانتری 11 امام (ره) این فرماندهی در راستای اجرای طرح مقابله با فعالیت های مجرمانه، از دپوی مقادیری کنسرو مرغ فاسد در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی دستگاه قضائی، سوله بزرگی را در یکی از روستاهای تاکستان شناسایی و در بازرسی از آن 20 تن کنسرو مرغ فاسد که بیش از یک سال از تاریخ انقضای آن گذشته و سودجویان درصدد توزیع آن در سطح شهر بودند را کشف کردند.
فرمانده انتظامی تاکستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت و از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

*** کشف 150 راس دام غیرمجاز در بوئین زهرا
فرمانده انتظامی بوئین زهرا نیز از کشف 150 راس دام فاقد مجوز حمل در بازرسی از 2 دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین علیان نژادی یادآور شد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران کلانتری سگزآباد هنگام کنترل راه های ارتباطی این شهرستان و در جاده دانسفهان - بوئین زهرا به 2 دستگاه کامیون حامل بار دام مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: پلیس در بازرسی از کامیون های متوقف شده 150 راس گوسفند بدون پروانه بهداشتی و مجوز حمل را که از استان آذربایجان غربی به مقصد اصفهان بارگیری شده بود، کشف کردند.
وی ارزش دام های کشف شده را یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پس از ارجاع دام ها به اداره دامپزشکی، دو متخلف دستگیر شده در این رابطه به مراجع قضائی این شهرستان معرفی شدند.
8054/ 6012 خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.