به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین،حمیدرضا خانپور روز یکشنبه افزود: این طرح که برای ایجاد انگیزه و تشویق به منظور حرکت و جهش جوانان به سوی اهداف و آینده شغلی متناسب با استعداد های خویش می باشد از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در حال اجرا است.
وی اظهار کرد: با اجرای این طرح تا پایان سال جاری یک هزار تن از نوجوانان و جوانان دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سطح استان برای انتخاب شغل آینده خود راهنمایی می شوند.
خانپور افزود: طرح به سوی آینده جوانان در نظر دارد با برگزاری سفرهای کاری رایگان و تورهای صنعتی، نوجوانان و جوانان 14 تا 18 سال را در محیط واقعی کار مورد علاقه آینده شان قرار دهد تا راه و مسیر درست در جهت کشف و شکوفایی استعداد آنان را روشن کند.
وی با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از برگزاری تورهای صنعتی برای دانش آموزان استقبال می کند،گفت: شناخت نوجوانان و جوانان از کسب و کارهای صنعتی و تولیدی نقش مهمی در توسعه و فرهنگ اشتغال دارد.
در مرحله اول تور صنعتی دانش آموزان، 60 دانش آموز از شهرک صنعتی کاسپین و واحد های صنعتی پویا چرخ تولید کننده انواع دوچرخه و تردمیل و همچنین شرکت کمجا چوب ، تولید کننده تخت تاشو و مبلمان مدرن و نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین بازدید کردند.
6104*3013
خبرنگار:ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.