به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر احمد حاجبی در بازدید از بخش های زنان، مردان، اورژانس، کاردرمانی، روانشناسی و واحد درمان سوء مصرف مواد مرکز آموزشی درمانی 22 بهمن قزوین که دارای 60 تخت است، افزود: کار در این مراکز سختی های خاصی دارد که کارکنان به عشق خدمت به همنوعان خود آنرا به جان خریده اند.
وی به سختی کار کارکنان این گونه مراکز اعم از کادر درمان، خدمات و پشتیبانی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این با توجه به مشکلاتی مانند وجود ساختمان فرسوده و غیر استاندارد و محدودیت فضا سختی کار کارکنان مرکز درمانی 22 بهمن قزوین را دوچندان کرده و باید قدردان همکاران خود در این مرکز باشیم.
قائم مقام معاون درمان وزارت بهداشت در حوزه سلامت روان و اعتیاد یاداور شد: به طور مجموع بخش سلامت روان در کشور برای ارتقای خدمات خود نیازمند 16هزار تخت روانپزشکی است.
مدیر مرکز آموزشی درمانی 22 بهمن قزوین نیز در این بازدید با اشاره به سختی کار کارکنان شاغل در بخش های روانپزشکی و انتظارات بالای بیماران و خانواده‌های این افراد، خواستار حمایت و توجه ویژه مسئولان به این افراد شد.
محمدرضا بیگدلو افزود: این مرکز بیش از 93 درصد ضریب اشغال تخت دارد که در بخش مردان این رقم بیشتر از 100 درصد است.
وی اضافه کرد: هم اکنون 240 بیمار استان در واحد درمان سوء مصرف مواد با تعرفه دولتی و نیز تعدادی، به صورت رایگان تحت درمان هستند.
بیگدلو ادامه داد: همه روزه در واحد درمانگاه روانپزشکی و روانشناسی، سه درمانگاه به صورت همزمان فعال هستند تا رضایتمندی مطلوب در مرکز فراهم شود.
وی افزود: در واحد آزمایشگاه، روزانه بیش از 60 بیمار به صورت سرپایی با تعرفه دولتی پذیرش می شود که رضایتمندی بسیار بالایی را در سطح شهر ایجاد کرده است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.