به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، مجید مومنی در دیدار با مدیر دیوان محاسبات استان فرایند خدمت به مددجویان را شفاف و روشن دانست و اظهار کرد: کمیته امداد برای اعلام فرایند خدمت خود هیچ محدودیتی ندارد و تنها از اعلام آن بخش از اطلاعات که مربوط به افراد است، معذور می باشد.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) خدمات خود را در فرایند قانونی و در بستر انضباط اداری انجام می‌دهد چراکه کارکنان این نهاد در گام نخست به لحاظ اعتقادی و تکالیف شرعی و در گام بعدی به واسطه قواعد اداری و قانونی ملزم به رعایت مقررات می‌دانند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و موسسه مفید راهبر که زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری است بر عملکرد کمیته امداد امام (ره) نظارت دارند و در بازرسی های انجام شده توسط دیوان محاسبات استان مشکلی در این نهاد مشاهده نشده است.
مومنی افزود: آنچه از سوی مردم به کمیته امداد امام (ره) برای کمک به نیازمندان داده می‌شود امانتی است که ما خود را به امانتداری آن ملزم و مکلف می دانیم البته کمیته امداد در بحث نظارت از چند ناحیه نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد تا شاهد کم ترین خطا نیز نباشیم.
وی ارائه خدمت به نیازمندان و کاهش فقر را زمانی محقق شدنی دانست که مردم در این عرصه عهده دار کار شوند و ادامه داد: امروز کوچک سازی، روان سازی و رفع فقر و محرومیت از طریق توانمندسازی و عزتمندی خانواده مددجو محور کار کمیته امداد (ره) دنبال می شود.
این مسئول، مردمی بودن کار را موجب برکت و تسریع در نتیجه گیری دانست و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی نقش اساسی را در کارها دارد و ظرفیت قزوین با توجه به رشد کمک‌های مردمی در استان باید مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآور شد: توانمندسازی مددجویان با جدیت دنبال می‌شود تا خانواده نیازمند با استفاده از توانمندی‌های خویش زندگی شرافتمندانه و عزت مندانه ای داشته باشند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.