به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 استان قزوین، دکتر پیمان نامدار افزود: در ساعت 13:02 دقیقه ظهر امروز ماموریتی مبنی بر نجات یک مرد 47 ساله سقوط کرده در کانال آب حاشیه خیابان نوروزیان قزوین گزارش شد که بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه های مینودر و رازی به محل اعزام و پس از گذشت چهار دقیقه در محل حاضر شدند.
وی اضافه کرد: فرد مورد نظر بلافاصله توسط تیم های آتش نشانی و اورژانس و کمک های مردمی در نزدیکی ساختمان های میلاد در حالیکه فاقد هرگونه علائم حیاتی بود از آب بیرون کشیده شد و به سرعت عملیات احیای قلبی و ریوی بر روی وی صورت گرفت.
نامدار با بیان اینکه عملیات احیا به مدت 40 دقیقه بر روی این فرد انجام شد،افزود: تا رسیدن آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی تکنسین ها به کار خود ادامه دادند اما متاسفانه به دلیل ورود آب زیاد به درون ریه ها و برنگشتن علائم حیاتی به دستور پزشکان و متخصصان حاضر در بیمارستان ولایت ختم عملیات احیا اعلام و این فرد درگذشت.
نامدار در پایان گفت: علت سقوط این مرد 47 ساله به گفته همسرش که وی را همراهی می کرده نامعلوم بوده و علت اصلی توسط کارشناسان در حال بررسی می باشد.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.