به گزارش ایرنا، ناصر سراج در این بازدید از مرکز رشد و شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بازدید کرد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور در این بازدید در جریان فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بویژه رباتیک و خودروهای برقی 2 نفره قرار گرفت.
سراج پس از این بازدید، ضمن ستایش دستاوردهای دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و جسارت آن ها در مبارزه با محدودیت ها و تحریم ها، برای این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این دیدار با بیان تاریخچه ای از تاسیس و شکل گیری این دانشگاه،گفت: امروز دانش آموختگانی از این دانشگاه به سایر دانشگاه های برتر کشور و جهان راه یافته اند که برای ما مایه افتخار است.
مرتضی موسی خانی افزود: این دانشگاه برگزار کننده مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران و صاحب صدها مقام برتر در زمینه رباتیک و هوش مصنوعی بوده و همچنین صاحب سبک در ساخت خودورهای خورشیدی و الکتریکی است.
وی اظهار کرد: روبات انسان نما، روبات امدادگر واقعی، خودروی کوآدرو، موتور سیکلت الکتریکی پاراکس، خودوری الکتریکی پاراکس و خورشیدی هاوین بخشی از دستاوردهای علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه های گوناگون به شمار می روند.
دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هم اکنون دارای 25هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است.
7389*3013
خبرنگار نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.