به گزارش ایرنا، مهدی برزگر روز چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانشجویی در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 400 دانشجو پسرو 100 دانشجوی دختر هستند.
وی اظهار کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای اعزام دانشجویان به کربلا به ازای هر نفر 6 میلیون ریال می باشد که از این میزان یکصد میلیون ریال توسط بسیج دانشجویی استان هزینه شده است.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه اعزام زایران حسینی از 12دی ماه شروع و21 آبان ماه به پایان می رسد،افزود: در این ایام همچنین 999 نفر از دانشجویان استان به صورت انفرادی با گرفتن مجوز از بسیج دانشجویی استان به کربلا اعزام می شوند.
وی در ادامه از ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به زایران دانشجو خبر داد و گفت:40 تفر از کادر پزشکی استان در این سفر زائران را همراهی و خدمات لازم را به آنها ارائه می کنند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه به فرا رسیدن روز 13ابان و روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: استکبار ستیزی از مهمترین اهداف و رسالت انبیاء الهی است.
برزگر بر حضور گسترده دانشجویان به همراه دانش آموزان در راهپیمایی روز 13آبان تاکید کرد وگفت: راهپیمایی گسترده در این روز جواب دندان شکنی به یاوه گویان و صهیونیست ها خواهد بود.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری **انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.