به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،عبدالمحمد زاهدی در دیدار سرپرست شرکت توزیع نیروی برق منطقه زنجان با وی در خصوص احداث نیروگاه برق در شهرستان بویین زهرا افزود: باید در اجرای این طرح حتما مکان یابی به شکل دقیق و علمی در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد بروز مشکل نباشیم.
استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین ایجاد صنایع با فناوری بالا را در دستور کار خود قرار داده است، پیش بینی می شود در آینده نزدیک نیاز به انرژی برق در صنایع استان بیشتر و جدی تر از گذشته احساس شود.
وی با بیان اینکه در استان قزوین با کمبود منابع آبی مواجه هستیم،افزود: مصرف برق صنعتی در آینده افزایش چشمگیری خواهد یافت و استان قزوین مصرف کننده خوبی برای انرژی برق خواهد بود.
استاندار قزوین با بیان اینکه در آینده به برق در بخش کشاورزی استان به دلیل تغییر الگوی کشت نیاز بیشتری خواهیم داشت،افزود: با توجه به تغییر و تحول در بخش های صنعت و کشاورزی احداث نیروگاه برق در استان به ویژه شهرستان بوئین زهرا بسیار ضروری است و نقش مهمی را در تامین انرژی در استان ایفا خواهد کرد.
در ادامه این دیدار، علی خلجی سرپرست شرکت برق منطقه زنجان در خصوص جزییات اجرای پروژه احداث نیروگاه در شهرستان بوئین زهرا توضیح داد.
شهرستان بویین زهرا در 65 کیلومتری جنوب استان قزوین واقع شده اشت.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.