به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید سعید شاهرخی در نشست بررسی وضعیت اجرای قانون ارتقای بهره وری پرستاران در بیمارستان های خصوصی قزوین افزود: کار در نظام درمانی فعالیتی ارزشمند و مورد توجه خداوند به شمار می رود و مردم نیز همواره قدرشناس تلاش ها و فداکاری های فعالان این بخش هستند.
وی با بیان اینکه برای فعالیت های درمانی در بخش خصوصی ارزش ویژه ای قایل هستیم، افزود: نگاه و رویکرد دولت نیز به خصوص در حوزه سلامت توجه بیشتر به بخش خصوصی و واگذاری امور به این حوزه است و در استان نیز همین رویکرد و رویه وجود دارد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: ما مدیران به عنوان نمایندگان دولت باید در جهت سرمایه گذاری و سود آوری فعالان بخش خصوصی در حوزه های مختلف از جمله درمان بستر سازی لازم را فراهم کنیم.
شاهرخی با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی باید در عمل باشد نه حرف، افزود: اجرای قانون ارتقای بهره وری پرستاران در بیمارستان های خصوصی استان بدون شک باعث رضایت مندی این قشر زحمت کش و کوشا خواهد شد.
وی در پایان با تاکید بر استمرار خدمات درمانی به مردم در هر شرایط، با بیان اینکه تامین اجتماعی نباید سرنوشت بیماران را به مطالبات گره بزند، اظهار کرد: مدیریت استان به طور جدی به دنبال پرداخت بدهی های این مجموعه به دانشگاه علوم پزشکی است بنابراین نباید خدمات درمانی در استان را متوقف یا مشروط کرد.
7388*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.