به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان قزوین، حامد کبودوند افزود: نمایندگان ستاد عتبات عالیات استان قزوین و همچنین ستاد مردمی اربعین برای دریافت کمک و نذورات کارت شناسایی دارای مهر هستند.
وی اضافه کرد: مردم باید قبل از انجام کمک و پرداخت نذورات، کارت شناسایی افراد را ملاحظه کنند تا زمینه برای سوءاستفاده سودجویان فراهم نشود.
این مسئول با اشاره به اینکه کارت های شناسایی یاد شده دارای تاریخ هستند،اظهارکرد: متاسفانه برخی افراد به دنبال بهره برداری از فضای خوبی که در جامعه برای کمک به اربعین وجود دارد،هستند.
مسئول ستاد عتبات عالیات استان قزوین تاکید کرد: ستاد مردمی اربعین دارای شماره حساب و شماره کارت مشخص است و مردم می توانند کمک های مالی خود به این ستاد را به شکل مستقیم به شماره کارت 6037707000070411 بانک کشاورزی پرداخت کنند.
وی در پایان یادآور شد: بخش زیادی از این کمک ها به صورت اقلام مورد نیاز در موکب ها و همچنین خودرو است که علاقه می توانند به صورت امانی این اقلام را به ستاد مردمی اهدا کنند و یا خود به همراه خودرو برای کمک به موکب ها به عراق اعزام شوند که افراد متقاضی برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص باید به ستاد عتبات عالیات مراجعه کنند.
7389*3013
خبرنگار نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.