عبدالمحمد زاهدی شنبه شب در خصوص اظهارات دیشب ترامپ علیه ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: سخنرانی مدبرانه رئیس جمهوری بلافاصله پس از اظهارات سخیف ترامپ در شب گذشته، به خوبی بیانگر مواضع و سیاست های جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدام های خصمانه دولتمردان آمریکا بود.
استاندار قزوین با اشاره به صحبت های دکتر روحانی در پاسخ به اظهارات شب گذشته ترامپ علیه ایران مبنی بر اینکه موشک ما برای دفاع است و آمریکا با حرف های نادرست خود قادر به ایجاد فاصله بین مردم ایران و رهبری خود نیست، افزود: همان طور که رئیس جمهوری تاکید کرد توان نظامی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع مقابل دشمنان است و توطئه های آمریکا نمی تواند با وجود اتحاد و انسجام ملی در کشور پیوند عمیق بین مردم و رهبری را برهم زند.
زاهدی با بیان اینکه معرفی ایران به عنوان حامی تروریست توسط ترامپ سخنی خنده دار و بدون خریدار است،افزود: همان طور که رئیس جمهوری به خوبی به سوابق تاریخی جنایات و اقدام های تروریستی آمریکا اشاره کرد باید این کشور را محور شرارت و حامی نخست تروریست در دنیا نام برد.
استاندار قزوین همچنین با اشاره به سخنان ترامپ علیه سپاه پاسداران، گفت: سپاه همان طور که رئیس جمهوری نیز اشاره داشت محبوب مردم ایران و ملت های مظلوم و آزاده دنیا است و در صف اول مبارزه با تروریسم قرار دارد و صحبت های دروغین ترامپ علیه این نهاد انقلابی و حافظ امنیت ایران و کشورهای منطقه، بدون شک نتیجه عکس داده و محبوبیت هرچه بیشتر آنرا به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه مواضع غلط و سیاست های نادرست آمریکا علیه برجام هواداران بسیار کمی دارد و حتی خیلی از متحدان این کشور را وارد به انتقاد ساخته است، خاطرنشان کرد: تنها رژیم صهیونیستی و چند کشور محدود که خود عامل گسترش تروریسم در منطقه و جهان هستند از سخنان دیشب ترامپ استقبال کردند.
استاندار قزوین همچنین با بیان اینکه ترامپ و آمریکا به تنهایی توان برهم زدن برجام را ندارند،افزود: برجام یک قطعنامه بین المللی است و مخالفت آمریکایی ها با آن تنها به انزوای این کشور می انجامد.
وی در پایان به به کارگیری واژه جعلی خلیج عربی توسط ترامپ در سخنرانی شب گذشته وی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری آمریکا هیچ گاه با دروغ و تحریف تاریخ نمی تواند نام خلیج همیشه فارس را تغییر دهد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.