به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی بعدازظهر سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان قزوین افزود: مردمی شدن برنامه ها و آیین های اربعین حسینی تاکید مسئولان عالی رتبه نظام و دولت است.
استاندار قزوین گفت: پیاده روی بزرگ و شکوهمند اربعین حسینی در راستای تبیین اهداف قیام اباعبدالله الحسین (ع) و جلوه گر شعر و شعور حسینی شیعیان است و انعکاس وسیعی در سطح دنیا دارد.
زاهدی از پیاده روی اربعین حسینی به عنوان حرکتی برای شناساندن فرهنگ عاشورایی به جهانیان یاد کرد و افزود: این اتفاقی معمولی و گذرا نیست بلکه اقدامی ماندگار، ارزشمند و تاثیر گذار به شمار می رود.
وی در ادامه از زائران خواست تا تنها از طریق راه های قانونی و با داشتن گذرنامه و روادید به عراق سفر کنند و به قوانین و مقررات این کشور در طول مسافرت خود احترام بگذارند تا دچار مشکل نشوند.
استاندار قزوین همچنین خواستار خدمات رسانی مناسب موکب های استان به زائران حسینی شد و اظهار کرد: توجه به رفاه و حفظ سلامت زائران از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آنها در ستاد اربعین به شکل ویژه توجه شود.
وی در پایان از فرمانداران و بخشداران استان خواست تا نشست های ستاد اربعین شهرستان ها و بخش های خود را به شکل منظم برگزار کرده و گزارش فعالیت خود را به استانداری اعلام کنند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.