به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در احکامی مجزا جواد خلج طایفه ، یدالله لطفی، یحیی رحیم لو و جعفر جوادی را به ترتیب به به سمت شهردار شهرهای شال، محمدیه، محمودآباد نمونه و الوند منصوب کرد.
در حکم استاندار خطاب به این شهرداران جدید آمده است: با عنایت به پیشنهاد شورای اسلامی محترم شهر و با اختیار حاصل از مفاد تبصره 3بند یک ماده 80 قانون تشکیلات، وظائف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاحات بعدی به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان شـهردار منصوب می شوید.
استاندار قزوین در ادامه احکام خود برای این افراد آورده است: امید می رود با اتکال به خداوند منان و استفاده از امکانات مادی ومعنوی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و پیشبرد دقیق سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی ، با همکاری متقابل مسولان محلی درانجام وظائف محوله وخدمت به مردم شریف و مومن شهر موفق و موید باشید.
شهرهای محمدیه و الوند از توابع شهرستان البرز،شهر محمودآباد نمونه از توابع شهرستان قزوین و شهر شال از توابع شهرستان بوئین زهرا هستند.
استان قزوین 25 شهر دارد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.