به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در دیدار اعضای شورای فرماندهی سپاه استان ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) افزود:هر کس که مسئولیتی را در نظام جمهوری اسلامی می پذیرد در واقع تمامی ارکان نظام و انقلاب را قبول دارد و نمی تواند بگوید یک نهاد و سازمانی را در این نظام قبول ندارم.
وی با یادآوری سابقه خدمت خود در سیستان و بلوچستان،کردستان،کرمانشاه و ایلام، اظهار کرد: همکاری همه مسئولان برای خدمت شایسته به مردم ضروری است .
وی خاطر نشان کرد: در کردستان کنگره شهدای پیشمرگ کرد را به بهترین نحو ممکن برگزار کردیم و امیدواریم در استان قزوین نیز با همکاری بردران سپاه بتوانیم در این زمینه اقدام نمائیم.

***سپاه پاسداران آماده همکاری کامل با استاندار قزوین است
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین نیز در این دیدار گفت: موفقیت مسئولان، موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام و انقلاب می شود و سپاه نیز آماده همکاری با استاندار قزوین برای پیشبرد امور است.
سردار محمد شاهرخی افزود: همه مسئولیتها باید به خدمت به مردم و جلب رضایت الهی منجر شود تا دین خود را به نظام ادا کنیم.
وی بیان کرد: هرچقدر سیستم اداری کارآمد شده و امور مردم سهل تر و سریعتر انجام شود به اعتمادسازی منجر خواهد شد و پایه های نظام و انقلاب را تثبیت خواهد کرد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: در گذشته تعامل بسیج سازندگی سپاه قزوین با استانداری و اجرای طرح های سازندگی بسیار خوب بوده و این ظرفیت را داریم تا طرح های بزرگ و مهم تری را در استان عملیاتی کنیم.
وی اضافه کرد: همه بسیجیان و سپاهیان استان برای تامین امنیت و آرامش مردم آماده همکاری با مجموعه استانداری هستند و تلاش می کنیم به کمک یکدیگر در مسیر توسعه و تعالی استان گام برداریم.
6101/6012خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.