منوچهر حبیبی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان مبلغ اینکه وام‌های ازدواج 100 میلیون ریال است، افزود: این وام‌ها با بازپرداخت 48 ماهه و با کارمزد چهاردرصد، به هر یک از زوج‌ها پرداخت می‌شود .
وی با اشاره به اینکه روند پرداخت تسهیلات ازدواج در استان پیگیری می‌شود، اظهار کرد: تاکنون یکهزار و 70 میلیارد ریال به همین منظور از طریق بانک ها به مراجعان پرداخت شده است.
معاون امور اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد :این تسهیلات در راستای طرح ضربتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی پیگیری شده و این طرح تا 15 مهر ماه سال جاری تمدید شده است.
حبیبی با یادآوری افزایش مشارکت بیشتر بانک های استان نسبت به سال گذشته خاطر نشان کرد: 26 بانک و موسسه اعتباری کار پرداخت این تسهیلات را بر عهده دارند که بیشترین پرداختی متعلق به بانک های کشاورزی ،صادرات و ملی بوده است.
وی اظهار کرد: طبق گزارش های دریافتی از بانک های استان تمامی متقاضیان این تسهیلات تعیین شعبه شده اند و متقاضیان باید با مراجعه به شعب ارجاع داده شده هر چه زودتر با تکمیل مدارک لازم این تسهیلات را دریافت نمایند و با این روند هیچ زوجی در انتظار دریافت وم ازدواج نخواهد بود .
6104/6012 خبرنگار:ناصرنیلی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.