مهدی عبدالرزاقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به نظر می رسد این مشکلات بر وضعیت روحی و نشاط شهروندان اثر گذاشته است.
وی با بیان اینکه شهرداری قزوین باید یک برنامه جامع به منظور افزایش نشاط و سلامت شهروندان ارائه دهد، ادامه داد: بازنگری در اجرای طرح های مدیریت شهری، فضاسازی مناسب شهری و تقویت ورزش همگانی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی می تواند این معضل را کمرنگ کند.
عبدالرزاقی در ادامه بر ایجاد روش های درآمدی جدید برای شهرداری تاکید کرد و گفت: بخش زیادی از درآمدهای کسب شده برای شهرداری قزوین از گذشته تاکنون ناپایدار بوده و نتیجه آن ایجاد مشکل در تامین منابع مالی و بدهی مدیریت شهری به پیمانکاران بوده است.
وی همچنین بر توجه به عدالت در توزیع امکانات و طرح های شهرداری قزوین تاکید کرد و افزود: نباید فراموش کرد که همه شهروندان از حقوق مساوی و برابر برخوردار هستند.
عبدالرزاقی همچنین به ضرورت توجه مدیریت شهری قزوین به رونق گردشگری به عنوان یکی از راه های کسب درآمد و خلق ثروت اشاره کرد و گفت: برجسته کردن هویت تاریخی و فرهنگی قزوین در گرو تقویت گردشگری این شهر است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر منظر و سیمای شهری در برخی نقاط قزوین با هویت تاریخی و فرهنگی این شهر انطباق ندارد که در این خصوص باید به فکر چاره و تدبیر بود.
عبدالرزاقی همچنین اصلاح و ساماندهی ورودی های شهر قزوین را نیز ضروری دانست و گفت: توجه به این مهم باید در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار بگیرد چرا که وضعیت ورودی های هر شهر ذهنیت مسافران و گردشگران در خصوص مقصدی که در آن حضور دارند را شکل می دهد.
شهرداری قزوین دارای سه منطقه است.
شهر قزوین دارای 385 هزار نفر جمعیت می باشد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.