به گزارش ایرنا، آیت الله علی محمد تاکندی عصر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قزوین که با حضور وزیر کشور برگزار شد، از استاندار سابق قزوین قدردانی کرد و گفت: اقای فریدون همتی نزدیک به 2 سال صادقانه به استان خدمت رساندند و در این دوران ما جز اخلاق خوش و خیر از وی چیزی ندیدیم.
آیت الله تاکندی همچنین با ابراز گلایه از مسئولان بالادستی بابت تغییر استاندار سابق قزوین با وجود فعالیت کوتاه مدت وی در استان،گفت: وی نزدیک به 2 سال در استان حضور داشت و یکسال ان به شناخت از استان گذشت و باید توجه داشت که هر مدیری برای خدمت مناسب و اجرای برنامه های خود به چهار تا پنج سال زمان نیاز دارد.
وی در ادامه با اشاره به سابقه طولانی عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید قزوین،گفت: امیدواریم وی با تجربه بالای خود خدمت رسان خوبی برای استان ما باشد.
نماینده سابق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به استاندار جدید توصیه کرد تا درب اتاق خود را برای مردم همیشه باز بگذارد و همواره در دسترس باشد و با اقشار و گروه های مختلف مردم از بازاریان و اصناف و مهندسان گرفته تا دانشجویان و جوانان به طور مستمر ارتباط برقرار کند.
آیت الله تاکندی در پایان اظهار کرد: تغییرات مدیریتی و جابه جایی ها یک موضوع طبیعی است بنابراین قدر فرصتی را که برای خدمت رسانی به ما داده شده را باید به خوبی بدانیم.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.