در ابتدای این گزارش که به قلم شیما شاهین فر نوشته شده آمده است: سفره های رنگارنگی که هرکدام در گوشه ای از زمین نقشی را روی سنگفرش پیاده رو خلق کرده اند، عابران را از توجه به ویترین های پر زرق و برق فروشگاه ها باز می دارند.
سال هاست فروشگاه های زیادی به کف خیابان نقل مکان کرده اند و برخی حتی میهمنانان دائمی پیاده روها شده اند، حالا دیگر بساط دستفروشان محدود به چند نقطه خاص نمی شود و هر جا فروشگاهی باشد همان حوالی می توان دستفروشان را هم پیدا کرد.
در این گزارش حسن عمویی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین طی گفتگویی با مینودر با بیان اینکه 196 پرونده مزاحمت شغلی در کمیسیون هیات تشخیص بند 20ماده 55 شهرداری قزوین در سال 95 بررسی شده اند، گفته است در این راستا نسبت به اجرای رای پلمپ40 واحد صنفی که به اخطارهای صادر شده توجه نکردند و تداوم مزاحمت داشته اند اقدام کرده ایم.
وی افزوده است: متاسفانه بیشترین نوع مزاحمت شغلی صنوف مختلف از نوع سد معبر است که امیدواریم که تنها با رعایت چند نکته ساده همچون عدم قراردادن هرگونه وسایل و موانع فیزیکی در سطح خیابان یا پیاده رو این معضل برطرف شود.
هفته نامه مینودر در این شماره خود همچنین گفتگویی اختصاصی با عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید قزوین داشته و وی در این مصاحبه انتصاب بانوان در پست های مدیریتی را از اولویت خود اعلام کرده است.
کسب عنوان سومی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات والیبال بین قاره ای با حضور والیبالیست قزوینی و 37درصد تماس ها با123 در بهزیستی درمورد کودک آزاری است از دیگر عناوین هفته نامه مینودر در شماره جدید است.
استان قزوین دارای101رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه است.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.