به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی محمودی در این رابطه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهر قزوین با تشکیل کارگروهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این راستا، ماموران واحد گشت کلانتری 17 غیاث آباد هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 2 نوجوان 13 ساله در حالی که یک حلقه لاستیک دوچرخه همراه داشتند، مشکوک و برای بررسی بیشتر آنان را به واحد تجسس کلانتری انتقال دادند.
این مقام ارشد انتظامی استان قزوین اضافه کرد: نوجوانان دستگیر شده در بازجویی فنی و پلیسی به مشارکت سه همدست نوجوان دیگر در رابطه با سرقت دوچرخه اعتراف کردند.
سردار محمودی یادآور شد: ماموران واحد تجسس کلانتری 17 غیاث آباد پس از هماهنگی با مقام قضائی سه متهم دیگر را نیز دستگیر و جهت ادامه تحقیقات آنان را به کلانتری منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و پیچیده ماموران به 31 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند، گفت: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به یک مالخر 22 ساله در یکی از روستاهای شهرستان قزوین، ماموران واحد تجسس مالخر را نیز دستگیر و از مخفیگاه وی 20 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه تعدادی از دوچرخه های کشف شده تحویل مالباختگان شد، افزود: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی، با صدور قرار مناسب روانه زندان و ندامتگاه شدند.
سردار محمودی در پایان با اشاره به اینکه بیشتر دوچرخه های مسروقه فاقد تجهیزات ایمنی بودند به شهروندان توصیه کرد تا از بازکردن درب منازل و آپارتمان های مسکونی به روی افراد ناشناس و غریبه که احتمال سرقت اموال داخل منزل را افزایش می دهد، خودداری کنند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.