سرهنگ نصرالله بیگلری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: به رانندگان توصیه می کنیم تا در صورت احساس خستگی و خواب، در نخستین توقفگاه جاده ای و یا شهرهای بین راه به استراحت بپردازند.
وی، رعایت سرعت مجاز در سطح جاده ها، توقف نکردن در حاشیه راه ها و به خصوص در آزادراه ها و بزرگراه ها، استفاده نکردن از تلفن همراه هنگام رانندگی و در نهایت رانندگی کردن با صبر، حوصله و آرامش را از جمله توصیه های پلیس به مسافران در طول سفر عنوان کرد و گفت: رانندگان در طول سفر به توصیه های پلیس مستقر در سطح جاده ها نیز باید توجه کنند.
رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه با هشدار به راکبان موتور سیکلت، گفت: با توجه به ممنوع بودن تردد موتورسواران در آزادراه ها، پلیس در صورت مشاهده با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.
وی در ادامه تردد خودروها در راه های ارتباطی استان را هم اکنون عادی و روان دانست و گفت: با توجه به اینکه در آخرین هفته از تعطیلات تابستانی قرار داریم، ترافیک به خصوص در سطح آزادراه ها بعدازظهر هر روز نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین خواهد بود.
راه های ارتباطی استان قزوین به دلیل اتصال بخشی از استان های شمالی و غربی کشور به پایتخت و بالعکس، همواره در طول سال، به خصوص فصل تابستان از حجم تردد بالای خودروها برخوردار بوده و جاده های ارتباطی آن به طور معمول از پرترافیک ترین مسیرهای کشور نیز محسوب می شوند.
هفت ایستگاه پلیس، هفت پاسگاه انتظامی به همراه 60 تیم گشتی و 12 تیم گشت نامحسوس به صورت شبانه روزی و تا پایان تعطیلات تابستان وظیفه امنیت در جاده های استان قزوین را برعهده دارند.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه است که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و مابقی آن نیز راه های فرعی و روستایی را تشکیل می دهد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.