به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز سه شنبه در جشنواره شهید رجایی که با هدف تقدیر از برگزیدگان دستگاه‌های خدمات رسان در استانداری قزوین برگزار شود افزود: باید سنجه و معیار مناسبی برای اندازه گیری عملکرد دستگاه ها تعیین شود تا انحراف مدیران از مقصد به وجود نیاید.
وی با اشاره به افزایش ضریب بهره وری در بخش های مختلف گفت: در بخش های خصوصی، دولتی و عمومی، ضریب بهره وری ایران با با دنیا قابل مقایسه نیست و در بخش کشاورزی و صنعت همپای کشورهای همجوار پیش نرفته ایم .
محمدی افزود: بی تردید نقش مدیران در کسب رتبه های برتر و راهبری سازمان ها بی بدیل و بی نظیر است و مدیران و کادر مدیریتی هر سازمان به منزله مغز متفکر آن سازمان به حساب می آیند.
محمدی افزود: ارتباطات فرا سازمانی و نگاه کلی گرا در دست یابی به اهداف یکی از وظایف مهم مدیران است تا بتوانند در تحقق چشم انداز دستگاه ها موثر واقع شوند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ایران افزود:اکنون رسالت مدیران نسبت به گذشته بسیار سنگین تر است چون با محدودیت‌هایی از قبیل کمبود منابع مالی، بودجه ای، انسانی ، فضای کالبدی و فیزیکی مواجه هستند .
وی ادامه داد: باید مدیران با برنامه مدون حرکت کنند تا بتوانند راهکارهایی را برای رفع این محدودیت ها و بهره گیری از ظرفیت های موجود به وجود آورند.
وی در خصوص به جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاههای برتر افزود: معتقدیم در این شرایط موجود باید از همه مدیران صمیمانه تقدیر و تشکر کرد چون با این محدودیت ها و تنگناها بسیار دشوار می توان امور یک اداره را پیش برد و همه مدیران ما نمونه هستند.
877 سنجه و شاخص عمومی ،اختصاصی و استانی در ارزیابی دستگاه‌های استان قزوین مورد ارزیابی قرار گرفته است.
6101/6012 خبرنگار هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.