به گزارش روز سه شنبه ایرنا، شاخص نیوز به نقل ا دادستان عمومی و انقلاب قزوین از افزایش تنوع و تفاوت شکایت‌هایی خبر می‌دهد که به واسطه رشد فناوری در جامعه به وجود آمده و مردم برای آن به دادسرا مراجعه می‌کنند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به افزایش کلاهبرداری‌های اینترنتی اظهار کرد: شهروندان در برخورد با این افراد باید برای پی بردن به نیت آنان هوشیار باشند.
این پایگاه خبری همچنین به نقل نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد خانه هنرمندان در استان ضروری است و تحقق آن مشارکت و همراهی مدیران و مسئولان را می طلبد.
سیده حمیده زرآبادی در آئین اختتامیه نخستین دوره انتخاب کتاب سال استان که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، گفت: استان قزوین دارای مفاخر و اساتید گران‌مایه و پرافتخاری است که وجود این افراد تاریخ و تمدن کشور را پرآوازه خواهد کرد.
در بخش دیگری از این پایگاه خبری به نقل رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین از کشف هشت کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگیری 2 سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

**پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین:
این پایگاه خبری با انتشار بیانیه ای از تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین درباره 'شهید حججی' این عنوان را برای خبر اصلی خود برگزید: شمارش معکوس برای انتقام سخت/ سردمداران آمریکایی باید تاوان جنایات خود را بدهند.
همچنین به نقل از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف 150 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان های تاکستان و بوئین زهرا خبر داد.
سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین همچنین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در سه راهی قره باغ به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

**پایگاه خبری چهلستون:
پایگاه خبری چهلستون نیز یکی از عناوین مهم خبری امروز سه شنبه به امضای قرارداد شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان در خصوص ارتقای خوشه صنعتی انگور اختصاص داد.
سودای گنج در خانه سبب سقوط سه نفر در چاه شد که همگی جان خود را از دست دادند از دیگر عناوین این پایگاه خبری بود که به حادثه هفته جاری در آبیک اشاره دارد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.