به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این نشست که با حضور مدیران حوزه های مختلف شهرداری قزوین برگزار شد،گفت:بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنی ضوابط و مقررات تدوین شده، بناست با تغییر شهردار حتی یک لحظه نیز در کار مدیریت شهری خللی وارد نشود.
حکمت الله داودی افزود: مسعود نصرتی حدود 9 سال پیش، از مجموعه شهرداری قزوین به عنوان شهردار برگزیده شد، درصورتی که پیش از آن رسم نبود که شهردار از بدنه شهرداری برگزیده شود، اما امروز باز هم سیاست انتخاب شهردار به نحوی شد که آقای صفری با سابقه حدود 13 سال کار در شهرداری قزوین، بیدستان و بویین زهرا به عنوان شهردار مرکز استان برگزیده شوند.
وی اظهار کرد: هرچه مدیران در بخش های مختلف و بالاتر فعالیت داشته باشند، توانمندی بیشتری به دست خواهند آورد و نباید فراموش کرد که شهردار قبلی خدمات ارزشمندی در دوره مدیریتی خود ارائه داد و قرار نیست کسی همیشه در یک پست باقی بماند.
وی افزود:فلسفه شکل گیری شورای شهر به عنوان مجموعه ای متفکر و پر انرژی حمایت از مدیران و همفکری با آنان درراستای پیشرفت و آبادانی کهن شهر قزوین و تحقق اهداف آن است
داودی تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری قزوین باید با برنامه پیش برود، برنامه اول 5ساله به اتمام رسیده و شهرداری در تدوین دومین برنامه 5 ساله توسعه باید از توانمندی ها و تجارب کارشناسان و مدیران با سابقه استفاده کند و یک برنامه کارشناسی شده را تدوین نماید.
صبح امروز در نخستین نشست اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین، علی صفری که تاکنون به عنوان شهردار بوئین زهرا مشغول به کار بود به عنوان سرپرست شهرداری قزوین انتخاب شد تا مسعود نصرتی شهردار قبلی قزوین پس از هشت سال سکانداری شهرداری، از ساختمان بلدیه قزوین خداحافظی کند.
7389*3013
خبرنگار نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.