به گزارش ایرنا، زهرا یوسفی بعدازظهر چهارشنبه در نشست مشترک شورای پنجم با مجموعه مدیریت شهری که با هدف معارفه علی صفری سرپرست شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: وضعیت کهن شهر قزوین باید مطابق با شاخصه های توسعه پایدار، روز به روز ارتقا پیدا کند.
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با همدلی، همفکری شورا و مدیریت شهری، می توان گام های بلندی برای ارائه خدمت به شهروندان قزوینی برداشت.
وی اظهار کرد: مردم به واسطه فضای مجازی اطلاعات زیادی از پیشرفت های دیگر شهرها و کشورها بدست آورده اند و امکانات شهر خود را با آنها مقایسه می کنند بنابراین باید لحظه ای در پیشبرد اهداف توسعه قزوین کاستی به خرج ندهیم.
یوسفی ادامه داد: قزوین مهد تمدن و فرهنگ بوده است و با تحولاتی که پس از این خواهد داشت، در کشور و حتی جهان سرآمد خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: اگر بخواهیم مجموعه مدیریت شهری را به زمین فوتبال شبیه کنیم، ممکن است مجبور به جابه جایی بازیکنانی شویم که این اتفاق برای سرعت بخشیدن به تحقق اهداف شهر می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسعود نصرتی شهردار سابق و مجموعه مدیریتی وی به خاطر تلاشهایی که تاکنون داشته اند تشکر و قدردانی دارم و به علی صفری سرپرست شهرداری قزوین تبریک می گویم و امیدواریم که وی بتواند در طول دوره خدمت خود، خدمات ماندگاری را به شهروندان قزوینی ارائه دهد.
7389*3013
خبرنگار نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.