به گزارش ایرنا، علی صفری عصر چهارشنبه در نشست مشترک با اعضای شورای شهر و مدیران شهری و در آئین اعطای حکم سرپرستی شهرداری قزوین گفت: باید با تکیه بر عقلانیت٬ تدبیر و تلاش از چالش های پیش روی شهرداری عبور کنیم.
وی با بیان اینکه فعالیت در شهرداری قزوین را در فضای وحدت و همدلی آغاز می کنیم٬ عنوان کرد: شهرداری نهادی مستقل از اشخاص حقیقی و حقوقی و احزاب است و با همه گروه های سیاسی برای تعالی و پیشرفت شهر قزوین تعامل می کند.
سرپرست شهرداری قزوین تصریح کرد: مدیران این اطمینان را داشته باشند که انتخاب افراد بر اساس شایسته سالاری٬ اخلاق مداری و تلاش برای خدمت به مردم است و جریانات سیاسی در این روند تاثیر چندانی نخواهد داشت.
صفری با بیان اینکه مشکلات شهرداری ها در مقایسه با گذشته بسیار متفاوت است٬گفت: باید با گفتمان جدید و ارائه طرح ها٬ ایده ها و نوآوری های خلاقانه شهر را به بهترین شکل ممکن اداره کرد.
وی با اشاره به اینکه دکتر نصرتی در کسوت شهردار قزوین طولانی ترین دوره مدیریتی را داشته است٬عنوان کرد: تغییر و تحولات در راستای تغییر روش و گفتمان صورت می گیرد و توسعه و تعالی شهر را در پی خواهد داشت.
سرپرست شهرداری قزوین با بیان اینکه دوره سرپرستی دوره گذار است٬گفت: این دوره با حضور من در شهرداری طی خواهد شد تا شهرداری توانمند و درخور و شایسته شهر قزوین برای این منصب انتخاب شود.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.