به گزارش ایرنا، اسدالله شاهمرادزاده روز چهارشنبه در نشست طرحی به سوی آینده که به منظور آشنایی با مشاغل برای 40 تن از نوآموزان والیبال برگزار شد، افزود: برای انتخاب افراد در رشته ورزشی مفرح والیبال در درجه اول فیزیک و وضعیت جسمانی مانند بلندی قد در نظر گرفته می شود و سپس با تمرینات متوالی و پشت کار زیاد والیبالیست های تراز اول به عرصه ورزش تحویل داده می شوند.
وی با بیان اینکه حداقل میزان تمرین برای موفقیت افراد در رشته والیبال حدود هفت تا هشت ساعت تمرین روزانه است،افزود: در صورت مراجعه افراد به هیات والیبال جهت بررسی، اگر فردی توانایی بازیکن شدن را نداشته باشد او را به سوی مربیگری هدایت خواهیم کرد.
مربی بین المللی والیبال نیز در این جلسه گفت: علاقه مندی به والیبال یکی از شرایط لازم برای پیوستن به این رشته است اما جهت دستیابی به موفقیت در این رشته علاوه بر علاقه باید ویژگی های والیبالیست شدن از قبیل اندام مناسب با این ورزش را دارا بود.
مهرداد شوشتری در ادامه گفت: برای موفقیت در داوری والیبال باید بسیار منضبط و دقیق بود و اگر شما دانش آموزان در زندگی خود حتی در درس و مدرسه افراد منظمی نباشید به طور یقین در داوری والیبال نیز نا موفق خواهید بود.
اولین نشست طرحی به سوی آینده با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان 14 تا 18 سال با مشاغل مختلف و هدایت آنان به سوی آینده شغلی متناسب با توانایی های فردی برگزار شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.