به گزارش روز سه شنبه ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهاشم رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین را به عنوان نماینده این نهاد در بنیاد مسکن استان قزوین منصوب کرد.
در این حکم که یک رونوشت از آن به ایرنا ارسال شده، آمده است:
جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عبدالکریم عابدینی
پس از سلام و اهدا مراتب تکریم و احترام با توجه به درگذشت مصیبت بار مرحوم آیت الله باریک بین (رحمت الله علیه) و طلب مغفرت و رحمت واسعه الهی جهت آن فقید سعید، جنابعالی که بحمدالله در مراتب علم و عمل توفیقات زیادی داشته اید و از طرف رهبر بزرگوار انقلاب به سمت امامت جمعه استان منصوب شده اید، به موجب این حکم به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قزوین منصوب می شوید.
در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید می رود به لطف خداوند متعال و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) همچنین با توجه به رهنمودهای رهبر معزز انقلاب اسلامی، ولی فقیه زمان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و با همکاری تلاشگران بنیاد مسکن در جهت حصول اهداف این نهاد که یادگاری درخشان از حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، موفق و موید باشید.
قبل از این، مرحوم آیت الله هادی باریک بین امام جمعه سابق قزوین عهده دار مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین بود.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.