به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مریم بیدخام در مراسم رونمایی از این سامانه افزود: این سامانه به همت معاونت فناوری شهرداری قزوین و همکاری دفتر امور بانوان راه اندازی شده است.
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه بانوان نیمی از سرمایه‌ های انسانی جامعه هستند و نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، راه اندازی این سامانه می تواند به شناسایی بانوان توانمند و خلاق استان کمک کند.
این مسئول اضافه کرد: این سامانه به منظور دریافت اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی بانوان فعال در زمینه های فرهنگی،اجتماعی،اشتغال و صنایع دستی راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: با گزارش گیری از این سامانه می توان با دسترسی به آمار بانوان توانمند در همه زمینه ها برنامه های مدونی پیش بینی کرد و
علاوه بر آن این سامانه به ما در جهت شناخت هر چه بیشتر بانوان تحصیل کرده و توانمند برای معرفی جهت تصدی پستهای مدیریتی،علمی، کارآفرینی، برگزاری بازارچه فصلی و نمایشگاههای تخصصی کمک خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در تلاش است تا از همه‌ بانوانی که به شکلی می‌توانند در تولید و اشتغال‌زایی موثر باشند، حمایت کند و بتواند از ظرفیت بانوان در زمینه‌های مختلف استفاده‌ لازم را ببرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه در کمیته تخصصی اشتغال زنان، توانمندسازی خانواده محور فعالیت است، افزود: تاکید این کمیته بر افزایش توانمندی های زنان، بالابردن مشارکت اقتصادی زنان به منظور بهره مندی از توان آن ها بوده است.
این مسئول در ادامه از تمامی بانوان استان که توانمندی خاصی در زمینه های مختلف دارند دعوت کرد تا با ورود به این سامانه و تکمیل اطلاعات ما را در ساماندهی سامانه بانک اطلاعات بانوان استان یاری کنند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.