محمودرضا طاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش با هدف کمک به پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید ملی راه اندازی شده است.
این مسئول گفت: نحوه مشارکت در این پویش به گونه ای است که شهروندان می توانند با گرفتن عکس و فیلم با موضوع کالای استاندارد در آن مشارکت داشته باشند و آنرا با هشتگی با همین عنوان در سطح شبکه های اجتماعی منتشر سازند.
وی با بیان اینکه این پویش به شکل ملی فعالیت می کند و از امروز کار خود را در قزوین آغاز کرده است، اظهار کرد: این پویش یک حرکت نمادین و تبلیغی است که علاوه بر حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی در جهت ترویج و اشاعه مصرف کالای استاندارد تلاش می کند.
طاهری، نشان استانداد را تضمین سلامت و ایمنی محصولات مورد استفاده شهروندان دانست و گفت: با خرید کالای ایرانی استاندارد ضمن حمایت از تولید داخلی، محصولی مطمئن و سالم را تهیه می کنیم.
مدیرکل استاندارد قزوین از همه افراد تاثیرگذار در حوزه فرهنگ جامعه از جمله مدیران، اهالی هنر، ورزشکاران و اصحاب رسانه خواست تا با عضویت در پویش یاد شده، برای ترویج استاندارد و حمایت از تولید کالای ایرانی با کیفیت بکوشند.
در استان قزوین 550 واحد تولیدی مشمول پروانه کاربرد نشان استاندارد هستند.
در حال حاضر یک هزار و 120 کالای تولیدی در استان قزوین دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد هستند.
3013**6128
خبرنگار: رضا اولادی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.