به گزارش ایرنا، سعید بهادیوند چگینی روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی نقد و نقدپذیری که در قالب نشست هم اندیشی یاوران معروف در سالن اجتماعات این شرکت در قزوین برگزار شد، افزود: مساله نقد و نقدپذیری همواره از دغدغه های مهم و اساسی جامعه ما به شمار می رود تا جایی که شهروندان را نیز مطالبه گر این موضوع ساخته است.
وی اضافه کرد: بدون شک می دانیم که با ارائه نقدهای سازنده و منصفانه می توان تحرک خوبی به جامعه برای مشکلات داد و در این راه باید به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.
در ادامه این نشست، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: تابستان امسال در حالی مشغول تامین برق مورد نیاز استان هستیم که در دمای 35 درجه بالای صفر برای نخستین مرتبه رکود 759 مگاوات را به ثبت رساندیم و بدون شک با گرمتر شدن دمای هوا، این میزان مصرف نیز افزایش خواهد یافت.
لیلا شیرخانلو اضافه کرد: کاهش بار لوازم سرمایشی، کاهش بار روشنایی ها با هدف بهره گیری از نور طبیعی، استفاده از دور کند کولرها در ادارات و سازمان ها و نیز استفاده بهینه از ژنراتورها می تواند راهکاری مناسب در استفاده بهینه از مصرف برق باشد.
وی به کمبود تامین 200 ساعته برق استان در تابستان امسال اشاره و یادآور شد: برای اجتناب از خاموشی ها می توان با کمترین صرفه جویی (تنها تا 10 درصد) در استفاده از لوازم برقی به این مهم دست یافت.
شیرخانلو ادامه داد: در حال حاضر 200 واحد صنعتی با موکول کردن تعمیرات واحدهای خود به دیگر ایام و خاموشی پمپ های برقی 380 لقه چاه آب کشاورزی در ساعت های اوج مصرف بار، شرکت توزیع نیروی برق قزوین را در تامین برق مورد نیاز استان یاری می کنند.
وی، آلایندگی 922 گرمی به محیط زیست را در ازای تولید هر کیلووات ساعت برق یادآور شد و افزود: با کاهش مصرف و استفاده بهینه از برق در عین حال شاهد کمک به حفظ محیط زیست نیز خواهیم بود.
همایش یک روزه یاوران معروف در کارگاه آموزشی نقد و نقدپذیری با دعوت از یاوران معروف دستگاه های اجرایی استان و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.