به گزارش ایرنا، علی فرخزاد عصر شنبه در نشست کارگروه بررسی مسایل و مشکلات مجتمع کارگاهی بیدستان افزود: متاسفانه با گذشت حدود 20 سال معضل این مجموعه که قرار بود مشاغل مزاحم شهر قزوین به آن منتقل شود، هنوز پابرجا است.
این مسئول ادامه داد: مشکلات موجود برسر راه این مجموعه باید از سوی ادارات کل اوقاف، کمیته امداد امام، شهرداری قزوین و استانداری در اسرع وقت حل و فصل شود.
وی اضافه کرد: برای این منظور پیشنهاد می شود در صورت فروش املاک از سوی شهرداری، مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام در مزایده نسبت به پرداخت عوارض پذیره به صورت نقدی و تنظیم سند اجاره توسط اوقاف به نام شهرداری اقدام عاجل به عمل آید.
فرخزاد در ادامه پیشنهادهای خود، اضافه کرد: تنظیم یک صورتجلسه چهار جانبه با امضای استانداری، شهرداری قزوین، اداره اوقاف و امور خیریه و مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام جهت اطمینان بخشیدن به سرمایه گذاران و خریداران و تعیین قیمت انتقال زمین به خریداران بعدی و نیز مکاتبه با قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص صدور و اعطای مجوز مبنی بر اخذ پذیره انتقال باید به طور اقساط انجام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: خوشبختانه نمایندگان دستگاه های مرتبط با انجام این کار در جلسه همگی اتفاق نظر دارند که معضل مجتمع کارگاهی بیدستان باید برطرف شود تا با گذشت 20 سال با انتقال برخی مشاغل مزاحم از مرکز استان به این نقطه شاهد رفع یکی از مشکلات چند ساله این استان باشیم.
مجتمع کارگاهی بیدستان در حاشیه شهر قزوین قرار دارد و قرار بود با ساخت آن، مشاغل مزاحم شهری از مرکز استان به این نقطه منتقل شود اما به دلیل اختلافات بین دستگاهی، این موضوع پس از 20 سال از تعیین زمین و آماده سازی آن محقق نشده است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.