مجید کاکاوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم شامگاه روز جمعه به مناسبت گرامیداشت یادواره شهدای مجلس شورای اسلامی در پارکینگ بوستان الغدیر قزوین برگزار شد.
وی با اشاره به نتایج این رقابت ها گفت: در کلاس منفی هزار و 500 سی سی آقایان امیر غلامیان فرد و حمیدگودرزوند چگینی از قزوین و شهزاد عزیزی از مازندران و در کلاس منفی هزار و 500 سی سی بانوان مارال مهدیخانی از قزوین، مریم حیدری از گیلان و غزاله افشار محرابی از آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
این مسئول ورزشی اضافه کرد: در کلاس مثبت هزار و 500 سی سی بانوان میترا تاجیک از ورامین، طیبه زجاجی از پیشوا و سحر مجابی از قزوین و در کلاس مثبت هزار و 500 سی سی آقایان نیز امیر حسین یوسفی از ورامین، مجتبی اردستانی از پیشوا و فرشاد بور بور از ورامین به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
وی در پایان به نتایج کلاس آزاد این رقابت ها نیز اشاره کرد و افزود: در این کلاس امیر حسین یوسفی از ورامین، امیر غلامیان فرد از قزوین و علیرضا سلیمانی از پیشوا به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
در مسابقات اسلالوم، به جای اینکه چندین ماشین همزمان در یک مسیر با هم رقابت کنند، رانندگان به طور انفرادی (Time Trail) با عبور از مسیری که بین پایلونها مشخص شده است برای کسب کمترین زمان با هم رقابت می نمایند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.