به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با تقدیر از اقدام اخیر دستگاه قضائی استان در شناسایی شبکه زمین خواری،افزود: رقم هایی که توسط این افراد و در سایر پرونده ها به ناحق واگذار می شود مقدار کمی نیست و باید با چنین افرادی به شدت برخورد شود..
حجت الاسلام قابل در بخش دیگری از سخنان خود کشتار فلسطینیان،جنایات در زندان ابوقریب و گوانتانامو و ترور شخصیت های موثر دنیای اسلام را از جمله پرونده های جنایات آمریکا و ایادی این رژیم استکباری ذکر کرد و گفت: ما مسلمانان وعده بزرگ خداوند برای درهم پیچیدن طومار زندگی ظالمان و متجاوزان را حتمی می دانیم و اطمینان داریم طبق پیش بینی رهبرمان اسرائیل تا چند سال دیگر از صفحه روزگار محو خواهد شد.
وی با اشاره به مناسبت های پیش رو از جمله سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن290مسافر این هواپیما، این اقدام ننگین را نیز یکی دیگر از پرونده های جنایت بار آمریکا عنوان کرد و گفت: دولت آمریکا این حمله را ناشی از اشتباه فرمانده ناو در تشخیص هواپیمای مسافربری اعلام کرد اما از سوی دیگر به فرمانده ناو نشان لیاقت اعطا کرد حالا باید بپرسیم چطور یک کدخدا که برای تمام دنیا تصمیم می گیرد نمی تواند هواپیمای مسافربری را از هواپیمای جنگی تشخیص دهد.
امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: با وجود فهرست بلند بالای جنایات آمریکا و اسرائیل در دنیا و ایران هنوز هم عده ای در داخل به آن خوشبین هستند.
حجت الاسلام قابل افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی در برایر عظمت انقلاب اسلامی و قدرت نفوذ آن در منظقه به این در و آن در می زنند اما در نهایت دل ما به پشتوانه وعده بزرگ خداوند و آرامش دل مقام معظم رهبری نسبت به این تهدیدها روشن است و می دانیم که دشمنان اسلام ناکام می مانند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.