به گزارش ایرنا، جمال انصاری روز چهارشنبه در نشست مشترک انتظامی و قضائی که به مناسبت هفته قوه قضائیه در مقر نیروی انتظامی استان برگزار شد،افزود: تدابیر موثر و راهگشای دستگاه قضا با نیروی انتظامی به همراه مشارک مردم، امنیت مناسبی را در سطح استان ایجاد کرده تا جایی که آخرین راهکار این تدبیر را در انتخابات و برگزاری امن و آرام و بدون مشکل آن شاهد بودیم.
وی با اشاره به اینکه رهاورد و کارکرد مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا می تواند شرایط بهتری را نیز در آینده برای شهروندان ایجاد کند، ادامه داد: کارکنان این 2 مجموعه در جایی شاغل هستند که فعالیت آنان در همه ابعاد خود مولفه امنیت را به همراه داشته، امنیتی که برای جامعه ما و همه جوامع نقش حیاتی دارد و احساس کم آن نیز فوق العاده می تواند در بی نظمی اجتماعی خطرآفرین باشد.
انصاری اضافه کرد: در شاخصه های فردی باید با تلاش برای تعمیق ارزش ها و بصیرت افزایی، روحیه جهادی و ایثار، رعایت مولفه های حقوق شهروندی بتوانیم شاهد افزایش امنیت در جامعه باشیم.
وی اظهار کرد: در حوزه ساختارهای سازمانی نیز به تجهیز ساختارهای موجود، چابک سازی و به روز کردن تشکیلات، انعطاف سازمانی به متقضای زمان موضوع، برنامه ریزی برای استفاده و جذب خواسته های مردم، تقویت نظارت های سازمانی برای اصلاح الگوهای کاری، تعامل با سطح اداری و مدیریتی بالادست و پائین دست و نهادینه سازی و پشتیبانی موثر باید توجه جدی داشته باشیم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین، وجود امنیت برای هر جامعه ای را حیاتی دانست و در پایان گفت: تامین این مهم در جامعه ما نیازمند هماهنگی و تلاش مجموعه ای از دستگاه ها بویژه نیروی انتظامی و قوه قضائیه است.
استاندار، فرمانده نیروی انتظامی، دادستان، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از قضات و معاونت ها و فرماندهان نیروی انتظامی استان نیز در این جلسه حضور داشتند.
29 خرداد تا چهارم تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.