به گزارش ایرنا، علی اکبرسلیمانی سه شنبه شب در نشست هیات امنای ستاد عتبات عالیات شهرستان آوج افزود: برای اجرای این طرح که با هدف خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) اجرا می شود و در آن ساخت زائرسرا نیز پیش بینی شده، 2 هزار متر زمین در آوج اختصاص پیدا کرده است.
وی اظهار کرد: اجرای این طرح هزینه های بالایی را می طلبد بنابراین باید برای بخشی از اعتبارات آن به سمت جلب مشارکت ها و کمک های مردمی رفت.
فرماندار آوج در ادامه افزود: ریشه وبنیان اعتقادی ما نشات گرفته از عشق و ارادت به خاندان رسول الله و اهل بیت عصمت وطهارت (ع) است و مردم در راه اعتقادات و ارزشهای والای دینی خود سفارش پذیرنیستند وبی منت وبدون چشمداشت دراین راه خدمت می کنند.
وی اضافه کرد: عاشقان آل الله از جای جای بلاد اسلامی بویژه ایران عزیز برای زیارت وعرض ارادت به ساحت مقدس معصومین (ع) هرساله راهی کربلای معلی ونجف اشرف می شوند و خوشبختانه شهرستان آوج به دلیل قرارگرفتن در گلوگاه اصلی این مسیر معنوی شاهد مراجعت و حضور بخش زیادی از زائران در خود است و وظیفه و رسالت ما مسئولان تمهید مقدمات و ایجاد هماهنگی های لازم برای سفر بی دغدغه زائرین به عتبات عالیات است.
فرماندار آوج افزود: خدمت خالصانه به زائران عتبات عالیات بدون شک مایه اعتبار و آبرو برای شهرستان و موجب رضایتمندی زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهد شد و در جهت بهبود و تقویت خدمات و اقدامات باید همه دستگاه های اجرایی و مردم شهرستان همکاری و هم افزایی لازم را داشته باشند.
سلیمانی خاطرنشان کرد: موکبی که در ایام اربعین سال گذشته در آوج مستقر بود یک جریان مردمی ماندگار حاصل ازشور واشتیاق قلبی مردم بود که تحسین بسیاری از زائران، مردم استان و شهرستان و مسئولین استانی را درپی داشت و حرکتی شدتا مردم شهرستان امسال نیز با تجربه بهتر و بیشتر و با بسیج امکانات در خدمت به زائران و مسافران بکوشند.
روح الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: خدمت عاشقانه به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را باید یک کار معنوی بی بدیل بدانیم.
وی اظهار کرد: برای تسریع در اجرا و بهره برداری طرح قرارگاه استقبال از زائران عتبات عالیات در آوج،از همه ظرفیت ها از جمله کمک های مجلس استفاده خواهیم کرد.
6104*3013
خبرنگار:ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.