به گزارش روز جمعه ایرنا،آیت الله علی محمدی تاکندی در دیدار با جمعی از منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم افزود: شورای جدید باید با جدیت بیشتری به رفع نیازهای شهروندان توجه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: شورای جدید باید اهل مشورت با کارشناسان و متخصصان امور شهری باشد تا کارهایش برای خدمت رسانی به مردم به خوبی و با کمترین نقص به جلو پیش برود.
آیت الله تاکندی همچنین با تبریک به منتخبان جدید، گفت: باید اتحاد و انسجام میان خود را حفظ کنید و از این موضوع به خوبی مراقبت نمایید تا انشقاق و جدایی در شما پدید نیاید.
نماینده سابق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار کرد: اگر شورای جدید تصمیم به تغییرات در حوزه مدیریت شهری بگیرد باید نفرات جایگزین مدیرانی متعهد، دلسوز، کارآمد و متخصص باشند.
وی در ادامه به مشارکت پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: باید خداوند را شاکر باشیم که بار دیگر به ما کمک کرد و موجب شد تا کشور به سلامت از این گردنه حساس عبور کند.
آیت الله تاکندی اظهار کرد: باید از مردم نیز قدردانی کنیم که حضور حداکثری در پای صندوق های رای داشتند و با این اقدام خود موجب تداوم فعالیت دولت تدبیر و امید که دولتی مبتنی بر عقلانیت است، شدند.
در این دیدار منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم نیز با اشاره به دغدغه ها و برنامه های خود در حوزه مدیریت شهری، ابراز امیدواری کردند با تکیه بر حمایت ها و رهنمودهای شخصیت ها و بزرگان استان همچون آیت الله تاکندی بتوانند خدمت رسان خوبی برای شهروندان قزوینی باشند.
مهدی عبدالرزاقی، حکمت الله داوودی،سعید دقیقی، زهرا یوسفی، سیده منیره قوامی و مهدیه قافله باشی از منتخبان شورای اسلامی دوره پنجم قزوین در این دیدار حضور داشتند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.