به گزارش روز چهارشنبه ایرنا،فریدون همتی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: مدیری که قادر به پاسخگویی به مطالبات مردم نیست و نمی تواند مشکلات آنها را حل کند باید از کار خود کناره گیری کند.
وی در ادامه تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجرا است و هر دستگاهی که از اجرای آنها سرباز بزند با آن برخورد خواهد شد.
استاندار قزوین با انتقاد از برخی مدیران بانک ها، گفت: برخورد بعضی مدیران بانکی با تولیدکنندگان مناسب و شایسته نیست و این دسته افراد باید در برخوردهای خود تجدید نظر کنند.
همتی خاطرنشان کرد: مردم با امید و اعتماد دوباره به این دولت رای داده اند تا کارها و امورشان به خوبی پیش برود و متوقف نشود بنابراین معنی ندارد که در امور مردم و پیگیری مطالبات آنها سست باشیم.
وی با بیان اینکه باید تسهیل گر امور باشیم و به بهانه قوانین و مقرران در پیشبرد کارها خلل و مانع ایجاد نکنیم، در پایان تاکید کرد: همه مدیران باید با توان و انرژی مضاعف تری نسبت به گذشته در خدمت مردم و توسعه کشور و استان باشند.
در این نشست برای 9 واحد تولیدی که در حوزه های بانکی و سرمایه درگردش دچار مشکل بودند تصمیم گیری شد.
در این جلسه همچنین بیشتر تولیدکنندگانی که با مشکلات پرداخت مطالبات بانکی مواجه بودند با دستور استاندار برای حل مشکلاتشان از جلسه با رضایت خارج شدند.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.