به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آبیک، علی رحمانی روز دوشنبه در مسجد چهارده معصوم شهر خاکعلی افزود: طرح سخنان غیرواقعی و تخریب دولت روش اخلاقی و منصفانه ای برای پیشبرد اهداف سیاسی منتقدان نیست.
وی در ادامه با تبریک روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع)، گفت: جوانان باید آن حضرت را در تمامی ابعاد زندگی برای خود الگو قرار دهند.
رحمانی در ادامه به ارائه گزارشی از خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان آبیک به ویژه بخش بشاریات در حوزه محرومان پرداخت و گفت: در راستای سیاست های دولت در حمایت از محرومین و تامین مسکن اقشار ضعیف 16 واحد مسکونی در شهر خاکعلی تحویل داده شده است.
وی ادامه داد: تکمیل معابر و آسفالت و بهسازی معابر، افتتاح کتابخانه و ساختمان شهرداری از دیگر خدمات ارایه شده در حوزه عمرانی در مرکز این بخش بوده است.
فرماندار آبیک ادامه داد: در حوزه حمایت از جوانان نیز در سال قبل یک هزار و 100 فقره وام ازدواج به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شد.
رحمانی اظهار کرد: آغاز اجرای طرح بزرگ انتقال آب شرب از سد طالقان به 14 شهر و 200 روستای استان از دیگر خدمات مهم دولت است که در آینده آثار آن را در رشد و توسعه منطقه خواهیم دید.
فرماندار آبیک در ادامه ضمن تاکید بر رعایت تقوا، امانت‌داری و حفظ احترام از سوی نامزدهای شهر و روستا و هواداران آنها نسبت به یکدیگر، اضافه کرد: 29 اردیبهشت ماه جاری انتخابات برگزار می‌شود و فردای آن روز همه در کنار یکدیگر خواهیم بود بنابراین باید از تخریب و توهین نسبت به رقبا پرهیز کرده و اخلاق و قانون را رعایت کنیم.
6104*6128
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.