به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،سیدحمیدطهائی ظهر چهارشنبه با حضور در مسجد باب الحوائج در محمدشهر کرج، در مانور پیش آمادگی برای برگزاری انتخابات مکانیزه شرکت کرد و از نزدیک فرایند اخذ رای و نحوه رای گیری تمام مکانیزه را مورد بررسی قرار داد.
وی در جریان این مانور که فرماندار کرج،رییس هیات بازرسی نظارت بر انتخابات و جمعی از مردم محمدشهر نیز حضور داشتند در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت:
مجریان و کارگزاران انتخابات برای روز اخذ رای آماده شده اند و بسترهای برگزاری انتخابات مکانیزه در نقاط مختلف پیش بینی شده است.
وی افزود: البته در کنار برگزاری انتخابات مکانیزه تمهیداتی نیز برای شیوه اخذ رای بصورت دستی پیش بینی شده است.
طهائی در ادامه این مانور آموزشی با اشاره به بخش هایی از روند اخذ رای بصورت مکانیزه عنوان کرد:
هر شخص با کد ملی هر کجای کشور باشد یک رای خواهد داشت و در صورت بروز هر گونه خطایی آلارم ها،هشدارهای لازم را با ذکر شماره شعبه مربوطه به ستاد مرکزی اعلام می نمایند.
استاندار البرز تصریح کرد: علاوه بر
بازرسان و ناظران،نمایندگان کاندیداها نیز در روز اخذ رای در پای صندوق ها ناظر بر روند اجرای رای گیری خواهند بود.
وی افزود: زمان اخذ رای برای هر شخص کوتاه خواهد بود و همزمان پس از احراز هویت رای دهندگان،اطلاعات افراد نیز ثبت و ضبط شده و امکان تکرار مجدد آن در سیستم نخواهد بود.
وی بیان کرد:
برای افراد کم سواد نیز کارت شناسایی و شناسنامه،ملاک رای دهی خواهد بود.
استاندار البرز در پایان خاطر نشان کرد: کلیه تمهیدات برای برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم در شهرهای مختلف استان در روز 29 اردیبهشت ماه پیش بینی شده است.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636092
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.