به گزارش ایرنا،سیاوش طاهرخانی روز یکشنبه در جمع اعضای شوراهای اسلامی روستای بخش مرکزی تاکستان افزود: بخشی از رشد و آبادانی شهرها و روستاها در کشور مرهون ایجاد نهاد شوراها است.
وی با بیان اینکه وجود شوراها نشان از اهمیت و احترام نظام جمهوری اسلامی به افکار و عقاید گوناگون برای اداره امور شهرها و روستاها است،اظهار کرد: شوراها همچنین جایگاه مهم مشورت در پیشبرد هرچه بهتر کارها و امور را که در دین ما نیز به آن تاکید شده را به ما می رسانند.
فرماندار تاکستان در ادامه گفت: افتخار جمهوری اسلامی ایران این می باشد که از روز اول،آرا و افکار و خواست مردم مورد توجه جدی قرار گرفته است.
طاهرخانی با بیان اینکه خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق بزرگ است که نصیب هرکس نمی شود، افزود: انتظار می رود اعضای شوراها با قوت و به شکل مستمر در پی حل مشکلات شهروندان و انجام وظائف قانونی خود باشند تا دوره خدمت را با موفقیت و سربلندی پشت سربگذارند.
وی در پایان گفت: از اعضای شوراهای اسلامی روستا انتظار می رود با تعامل و هماهنگی با دهیاران در راستای حل مسائل و مشکلات روستای خود و انعکاس نیازهای روستائیان به گوش مسئولان تلاش کنند.
بخش مرکزی شهرستان تاکستان در غرب استان قزوین دارای 44 روستا است که از این تعداد 29 روستای آن دارای دهیار می باشد.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.