به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شرکت در پنجمین اجلاس مجمع شهرهای اسلامی نخستین برنامه دکتر روحانی در سفر به قزوین بود.
**در این مراسم لوح برنامه اسکان بشر ملل متحد از سوی نماینده قائم مقام دبیر کل سازمان ملل متحد به دکتر روحانی اهدا شد.
**صدا و سیما پس از چند دقیقه پخش زنده برنامه اجلاس، از پخش سخنرانی رئیس جمهوری در این برنامه خودداری کرد.
** از ساعت 12 ظهر و 6 ساعت پیش از ورود رئیس جمهوری به محل سخنرانی در دیدار عمومی در ورزشگاه شهید بابایی که پایان بخش برنامه های سفر دکتر روحانی بود، جمعی از مردم برای استقبال از رئیس قوه مجریه خود را به این محل رسانده بودند.
**جمعی از مردم حاضر در محل استقبال و ورزشگاه نیز مشغول نامه نوشتن به رئیس جمهوری بودند.
** برخی از مردم دست نوشته ها و پلاکاردهایی را به همراه داشتند که حاوی درخواست ها و مطالبات خود از رئیس جمهوری در خصوص رسیدگی به وضعیت اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی و تولید بود.
**بخشی از جمعیت حاضر در ورزشگاه شهید بابایی، پرچم های سه رنگ مقدس کشور ایران را در حین سخنرانی رئیس جمهوری به اهتزاز درمی آوردند.
** از ورود گروهی از خبرنگاران رسانه های گروهی و اصحاب رسانه به این مراسم به دلیل تاخیر در رسیدن به محل سخنرانی ممعانت شد.
**جمعیت زیادی در خیابان های اطراف سالن شهید بابایی محل سخنرانی و دیدار مردمی رئیس جمهوری حضور داشتند و منتظر دیدار با دکتر روحانی بودند.
** حجت الاسلام و المسلمین قدرت علیخانی، نماینده ادوار مجلس پیش از صحبت های رئیس جمهوری در سخنرانی خود با تقدیر از خدمات دولت یازدهم در انتقال آب طالقان به قزوین از وزیر صنت،معدن وتجارت خواست تا مشکلات کارگری این استان را برطرف ساخته و در پایان نیز گفت: احمدی نژاد چه شد؟
** در آغاز سخنرانی رئیس جمهوری، وقفه ای در پخش بلندگوهای سالن پیش آمد که وی گفت: تا الان دیده اید بلندگو در ایران درست باشد؟
رئیس جمهوری امروز یکشنبه در دومین سفر خود به استان قزوین همچنین چندین طرح مهم که از مطالبات چندین ساله مردم قزوین بودند را افتتاح یا کلنگ زنی کرد.
6101*8014 *خبرنگاران :هادی درزی رامندی،رضا اسدی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.