به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد مهدی ارمغان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قزوین اظهار داشت: از ابتدای امسال خیرین مدرسه ساز قزوینی بیش از 5 میلیارد تومان کمک در این حوزه را متعهد شده‌اند.

وی بیان کرد: از این میزان بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون آن محقق شده ‌و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از 12 میلیارد تومان کمک در این حوزه جمع آوری شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر اعتابارت دولتی به هیچ وجه برای توسعه و نوسازی مدارس استان کافی نیست تا جائی که سال گذشته  مبلغ کمک‌های خیرین مدرسه ساز استان قزوین تقریبا 4 برابر اعتبارات دولتی در این حوزه بود.

ارمغان گفت: سال گذشته تنها 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دولتی به نوسازی مدارس استان قزوین اختصاص داده شد که حتی همه این رقم نیز محقق نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر حضور جدی خیرین مدرسه ساز در این حوزه نبود در حال حاضر مشکلات فراوانی در این حوزه وجود داشت در حالی که اگر تمامی اعتبارات دولتی نیز محقق می‌شود شاهد افزایش روند فعالیت بودیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز قزوین افزود: خیرین مدرسه ساز استان قزوین سال گذشته نزدیک به 12 میلیارد تومان در حوزه مدرسه سازی متعهد شدند.

ارمغان بیان کرد: از این رقم نزدیک به 8 میلیارد آن تاکنون محقق شده است.

وی عنوان کرد: از آغاز فعالیت این مجمع تا کنون در قزوین به همت خیرین مدرسه ساز استان بیش از 200 مدرسه خیر ساز در قزوین احداث شده است و با همکاری خوب خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک تعداد بیشتری از مدارس را نوسازی کنیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین با تشکر از جامعه خیرین مدرسه ساز گفت: مجمع خیرین مدرسه سا زاز سال 77 تاکنون خدمات فراوانی برای استان قزوین به ارمغان آورده است و امیدواریم این همراهی ادامه دار باشد.

ارمغان بیان کرد: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین 31 فروردین ماه امسال با حضور گسترده خیرین مدرسه ساز قزوینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619000
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.