مصطفی پور امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره وصول مالیت‌های معوق در استان قزوین اظهار داشت: در سال 95 بیش از 8000 میلیارد ریال مالیات معوق در استان قزوین وصول شد به نحوی که هیچ فشاری به مودیان مالیاتی وارد نشده و این مقدار وصول با توافق صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار پرونده‌های معوق به روز رسانی شده است افزود: با وصول این مقدار مالیات، تا پایان سال 90 هیچگونه مالیات معوقی نداریم و تا پایان سال 95 نیز عملکرد 43 هزار مودی حقوقی و 88 هزار مودی حقیقی و مشاغل مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین درآمدهای مالیاتی را شاه‌بیت شعار اقتصاد مقاومتی برشمرد و عنوان کرد: در حوزه مالیات بر ارزش افزوده بیش از 25 هزار مشمول نظام مالیاتی را شناسایی کرده‌ایم که تا کنون بی سابقه بوده است.

پور  امیدی یکی از روش‌های رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی و بازرسی آنها را تشکیل سیستم الکترونیکی ETAKS عنوان کرد و گفت: این ساانه که صددرصد سیستمی است برای رسیدگی راحت‌تر و ساده‌تر به پرونده‌های مالیاتی و مودیان است که بر اساس گشت پستی انجام می‌شود و جلوگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه از مزایای آن است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مالیات به ارزش افزوده به خود استان قزوین خرج شده و به خزانه دولت واریز نمی‌شود اعلام کرد: فرصت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده برای دوره زمستان سال 95 تا پایان فروردین ماه است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619135
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.