سرهنگ نصرالله بیگلری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه در روزهای آینده نیز شاهد بارش باران در سطح راه های استان هستیم، به رانندگان توصیه می شود هنگام سفر با سرعت مجاز رانندگی کرده و از توقف در حاشیه راه ها به خصوص آزادراه ها خودداری کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه در سال جاری شاهد 2 فقره تصادف منجر به فوت عابران پیاده در حین عبور از آزادراه های استان بوده ایم، از این رو توصیه می شود عابران ضمن پرهیز از عبور از سطح بزرگراه ها و آزادراه ها، برای تردد خود از محل های مجاز استفاده کنند.
به گفته وی، به رانندگان همچنین توصیه می شود هنگام رانندگی از صحبت کردن با سرنشینان خودرو اجتناب کرده و از خوردن و آشامیدن نیز پرهیز کنند.
سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد هیچ گونه تصادف منجر به فوت در سطح راه های استان نبوده ایم،اضافه کرد: شب گذشته براثر واژگونی یک دستگاه تریلی در آزادراه قزوین-کرج، حوالی پادگان شهید جوادنیا شاهد کند شدن تردد خودروهای عبوری بودیم که با سرعت عمل ماموران پلیس راه بلافاصله برای پاکسازی مسیر و عادی سازی عبور و مرور خودروها اقدام شد.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه می باشد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و سایر راه های فرعی و روستایی است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.