به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار داشت: ماموران کلانتری 14 مینودر در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی که یک گونی سفید همراه داشت مشکوک که در بازرسی از وی مقدار 15 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع "تریاک" کشف کردند. 

سرهنگ خدایی اضافه کرد: همچنین در اقدامی دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان حین کنترل خودرو های عبوری در عوارضی آزاد راه "قزوین – زنجان" به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و در بازرسی از وسایل یکی از مسافران مقدار یک کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین ادامه داد: در این خصوص 2 سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف 75 راس دام فاقد مجوز حمل در بوئین‌زهرا

سرهنگ حسین علیان نژاد اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 پاسداران شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی به دو دستگاه کامیون بنز حامل دام مشکوک و خودروها را متوقف کردند. 

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون ها 75 راس گوساله بدون پروانه بهداشتی و مجوز حمل کشف کردند. 

سرهنگ علیان نژاد با اشاره به اینکه ارزش تقریبی دام‌های مکشوفه یک میلیارد و 500 میلیون ریال است، افزود: دام های کشف شده که از"ارومیه" به مقصد "اصفهان" بارگیری شده بود تحویل اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا شد و متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کالای قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در قزوین کشف شد

سرهنگ آرش مرادی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، مأموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در عوارضی آزاد راه«قزوین – زنجان» و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی مأموران از خودرو تعداد 850 ثوب انواع البسه قاچاق و 50 کیلوگرم کفش مستعمل قاچاق خارجی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ارزش کالاهای کشف شده را 150 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص 2 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617106
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.