به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در این مراسم، شهید صیاد شیرازی را انسانی متواضع و با اخلاص دانست و افزود: این شهید والامقام بالاترین کار را خدمت به مردم می دانست و در این راه نیز تلاش های بسیاری کرد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا صفایی با اشاره به رشادت های این فرمانده شجاع ارتش، یادآور شد: شهید صیاد شیرازی تحت هیچ شرایطی جبهه های جنگ را خالی نگذاشت تا روحیه رزمندگان اسلام حفظ و دشمن همیشه در رعب و هراس باشد.
وی در ادامه به رحلت آیت الله هادی باریک نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین اشاره و اضافه کرد: ایشان اهل مدارا و نماد اخلاق کریمه بود و هیچگاه بین فقرا و ثروتمندان فرقی قائل نبود و به فقیر و غنی به یک اندازه احترام می گذاشت.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به ولایت مداری آیت الله باریک، افزود: ایشان در ولایت مداری صادق بود و تمام هستی خود و از جمله یکی از فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین صفایی در پایان ضمن قدردانی از زحمات این عالم ربانی، گفت: آیت الله باریک بین انسانی باتقوا و مجاهد پارسایی بود که در طول دوران زندگی خود، جهاد در راه خدا، خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی را هرگز فراموش نکرد.
سپهبد شهید علی صیاد شیرازی 21 فروردین ماه سال 78 در حوالی منزل خود مورد سوء قصد عوامل تروریستی منافقین قرار گرفت و به شهادت نائل آمد.
8054/ 6128 خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.