سالار قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح اسکان مسافران نوروزی که از 27 اسفند ماه اجرا شد، هشت هزار و 242 خانوار اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی از استان های مختلف کشور در مدارس استان قزوین اسکان یافتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در این ایام، 81 مدرسه در قالب 792 کلاس درس در استان، اسکان مسافران و میهمانان نوروزی را برعهده داشتند.
وی اضافه کرد: در نوروز 96 به منظور فراهم کردن امکانات مناسب جهت اسکان مطلوب گردشگران و میهمانان در مراکز اسکان فرهنگیان، 2 هزار و 500 قلم تجهیزات و اقلام بهداشتی و رفاهی شامل200دستگاه یخچال،150دستگاه تلویزیون،150تخته فرش و یک هزار تخته پتو و بالش بین مراکز اسکان آموزش و پرورش قزوین توزیع شد.
قاسمی ادامه داد: مراکز اسکان آموزش و پرورش قزوین با برخورداری از امکاناتی چون تخت،تلویزیون،فرش،یخچال و پتو میزبان گردشگران نوروزی بودند.
وی در پایان یادآور شد: در طرح اسکان نوروز 96، کلاس های درجه ج اسکان مسافران نوروزی حذف و با افزایش امکاناتی چون تلویزیون،یخچال و فرش،150کلاس به تعداد کلاس های درجه الف افزوده شده اند.
نوروز سال گذشته، 40هزار و 448 مسافر در قالب 6 هزار و 606خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس استان قزوین اسکان یافته بودند.
استان قزوین دارای یک هزار و 500 مدرسه است.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.