سرهنگ نصرالله بیگلری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حرکت خودروها در هر 2باند شمالی و جنوبی آزادراه های قزوین-کرج، قزوین-رشت و قزوین-زنجان تقریبا به شکل روان و عادی جریان دارد.
این مسئول انتظامی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، آزاد راه ها و جاده های اصلی استان قزوین همچنان پذیرای میهمانان نوروزی هستند.
وی در ادامه با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وقوع موج جدید بارش ها،یادآور شد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت فاصله طولی با خودروهای کناری و جلویی در حین حرکت، از سرعت زیاد و صحبت کردن با سرنشینان خودرو خودداری کرده و در طول مسیر نیز با پلیس راه همکاری داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در حوالی ورسج در بخش ضیاءآباد شهرستان تاکستان در روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این سانحه به علت تجاوز به چپ یک دستگاه پراید و برخورد با یک دستگاه پراید دیگر، 2تن از سرنشینان خودروها جان خود را از دست دادند.
سرهنگ بیگلری در ادامه گفت: به رانندگان برای پرهیز از بروز سوانح جاده ای توصیه می کنیم تا ضمن اجتناب از توقف در حاشیه راه ها و آزاد راه ها، برای استراحت و رفع خستگی در توقفگاه های جاده ای و یا شهرهای بین مسیر توقف کنند.
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به حضور 87 تیم گشت پلیس و آماده باش 250 نیروی پلیس و استقرار هفت ایستگاه پلیس و هفت پاسگاه انتظامی در طول تعطیلات نوروزی برای ایجاد امنیت و رفاه حال مسافران در این استان، از شهروندان خواست تا در طول سفر با عوامل نیروی انتظامی مستقر در جاده ها همکاری داشته باشند.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه می باشد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و سایر راه های فرعی و روستایی است.
8054* 3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.