به گزارش ایرنا،بهمن طاهرخانی روز یکشنبه در دیدار با رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با استقبال گسترده مردم مواجه شده و پیش بینی می شود این استقبال همچنان ادامه داشته باشد.
وی اضافه کرد: در برخی از بخش های استان هنوز تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسیده است اما امیدواریم تا پایان زمان ثبت نام شاهد افزایش مشارکت داوطلبان در این بخش ها باشیم.
طاهرخانی با بیان اینکه بسیاری از داوطلبان ثبت نام برای عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا را به روز و ساعت های آخر موکول می کنند،ادامه داد: با توجه به این موضوع، ثبت نام از داوطلبان تا ساعت 24 امروز یکشنبه ادامه دارد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین نیز در این دیدار گفت: با گذشت 6روز از مهلت نام نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد ثبت نام کنندگان به سه هزار و 74 نفر رسیده است که از این تعداد 2 هزار و 910 نفر مرد و 164 نفر زن هستند.
سید سعید شاهرخی یادآور شد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها که از 30 اسفند آغاز شده است، ساعت 24 امروز یکشنبه به پایان می رسد.
وی یادآور شد: نتایج صلاحیت نهایی افراد ثبت نام شده نیز 17 اردیبهشت ماه امسال اعلام می شود.
در ادامه این دیدار، طاهرخانی از دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان قزوین در استانداری بازدید کرد.
استان قزوین دارای 706 حوزه شهری و روستایی واجد برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا است که از این تعداد 25 حوزه شهری و 681 حوزه روستایی می باشد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.